

Każdy z nas, kiedyś spotkał się z jakąś promocją. W sklepie, w banku, na poczcie, u fryzjera czy też w warstacie samochodowym. Aby nawiązać kontakt z klientem dana firma czy też sklep obniża cenę danego towaru. Wiąże się to ze stratą, którą dana firma musi ponieść - ale czy na pewno tak jest jak niby się wydaje? Np.: Sklepy przed wyłożeniem towarów na półkę specjalnie zawyżają ceny aby później was wkręcić robiąc większą promocję. Dokładnie mówiąc po zrobieniu promocji sklep jeszcze na tym zarobi ponieważ, jak już pisałem podniósł cenę wcześniej.


Koło premi

To narzędzie online do losowego wybierania nazwy lub przedmiotu. Nazywa się również losowym kołem lub ruletką online. Wszyscy wiemy jak to działa, kręcimy kołem i losujemy 2 góra 3 nagrody i koniec. Tutaj nakręciłem 8 nagród - jak to możliwe? Przypadek, zbieg okoliczności czy celowo przypisany algorytm?


Super promocja.
Robiąc kiedyś zakupy (nie ważne gdzie to było) podchodzę do działu mięsnego. Z daleka na żółto rzucają się kartoniki z promocjami, myślę sobie jest kiełbasa w promocji - „chyba 40% taniej” to zjem dzisiaj kiełbasę za darmo. Podchodzę bliżej i widze tą znakomitą promocję. Sprawdziłem tylko czy mam telefon - był w kieszeni, tak o to powstała ta fota!
Extra promocja !!!
Spacerowałem kiedyś po sklepie, do koszyka wpadł jeden produkt, drugi. Ktoś do mnie zadzwonił i odebrałem. Rozmawiałem chodząc bez sensu po alejkach sklepowych. Po zakończonej rozmowie zorientowałem się , że jestem obok nabiału i wśród promocji. Teraz na pewno coś kupie, pomyślałem i zacząłem się rozglądać, Jeszcze w tedy nie sądziłem , że telefon będzie w dalszym ciągu w użyciu.
Osobiście uważam, że tą promocję można jeszcze podkręcić.