Wieczory z Robsonem

© Robson Event letni 2022

1 - 21 wrzesień 2022

Wpływamy na pełne wielorybów i rekinów wody Forge Island w poszukiwaniu skarbu ! Zatem kurs na Forge Island - koło Fortuny już czeka !

Event zawiera 34 zadań szybkich oraz 21 zadań dziennych.
(po niżej zostały rozpisane)
.

Budynek główny rozwijamy do poziomu jedenastego (4x4)

Na początek urzyj baneru eventowego aby rozpocząć zabawę.

    Gdy otworzysz okno eventowe, u góry po lewej znajdziesz:
  • 8 - pokazuje ile dublinów w danym momęcie posiadasz.
  • Dublony które otrzymasz podczas wydarzenia:
    • Na samym początku dostaniesz - 3 dubliny
    • Logujesz się codziennie - 2 dubliny
    • Zadania szybkie - 1 dublin.
    • Zadania dzienne - 2 dubliny
    • Wypełnianie codziennych zadań - 2 dubliny
    • Bonus za kamień milowy - 4 i 8 dubliny
    • Gdy zabraknie dublinów możesz zawsze je dokupić stukając w
  • Skarbonka - nagrody dodatkowe. Aby zgromadzić nagrody w skarbonce, wystarczy wygrać nagrodę z ikonką skarbonki obok. Diamenty odblokowują skarbąkę.
  • Zakręć - Stukniesz w to pole i uruchomisz koło fortuny.
  • Odśwież i zakręć - NIe podobają się nagrody na kole? - Stukasz w tą obcję i zmieniasz nagrody.
  • Po prawej stronnie jest pokazana droga, którą musisz pokonać aby zgarnąć nagrodę.
  • Zegarek powyżej nie wskazuje czasu ale ile mamy punktów ruchu. Nagrody na kole:
    • Zielona nagroda - może być zdobyta 4 razy (4 paski otaczające ikonę nagrody na kole),
    • Srebrna nagroda - może zostać wygrana 2 razy,
    • Złota nagroda - może zostać wygrana tylko jeden raz.
Do wyboru mamy dwa rodzaje budynku.
Piracka przestrzeń

W budyku znajdziesz - zależy od epoki.

  • Zadowolenie
  • Medale,
  • Monety,
  • Populacja,
  • 20 towarów,
  • Obrona dla armi atakującej,
  • Atak dla armi obronnej.
  • Piracki łup, w 1 dzień:
    • 8 punktów rozwoju,
    • Fr. zestawu ulepszenia,
    • Fr. zestawu dla broniących,
    • Plan perły architektury.
Efekt końcowy budynku
Przestrzeń umarlaka

W budyku znajdziesz - zależy od epoki.

  • Zadowolenie,
  • Populacja,
  • Medale,
  • Monety,
  • 18 towarów,
  • Atak dla armi atakującej,
  • Obrona dla armi obronnej.
  • Łup umarlaka, w jeden dzień:
    • 6 punktów rozwoju
    • Dużą ilość zaopatrzenia,
    • Fr. masowego przyśpieszenia,
    • 25 towarów do skarbca gidli.
Efekt końcowy budynku

Zadania eventowe

    Zadania szybkie:
  1. Zapłać trochę xx monet.
  2. Zapłać xx zaopatrzenia.
  3. Pokonaj tę małą armię LUB rozwiąż te umiarkowane negocjacje.
  4. W budynku produkcyjnym zakończ jednogodzinną produkcję xx razy i kup 5 punktów rozwoju.
  5. Zbierz xx zaopatrzenia LUB zbierz xx monet.
  6. Zbierz 5 zdarzeń losowych LUB ukończ 10 produkcji w budynkach produkcyjnych ze swojej epoki i zapłać xx monet.
  7. Zrekrutuj 3 jednostki ze swojej epoki LUB 4 jednostki z poprzedniej i zapłać xx zaopatrzenia.
  8. Zbuduj 2 budynki towarowe ze swojej epoki LUB zbierz xx towarów, np. z budynków towarowych lub handlując.
  9. Pokonaj tę średniej wielkości armię LUB przekaż xx PR na perły architektury i zbierz xx towarów, z budynków towarowych lub handlując.
  10. Zakończ xx produkcje w budynkach produkcyjnych z twojej epoki LUB zakończ xx razy produkcje w budynkach produkcyjnych z poprzedniej epoki.

  11. Zbierz xx towarów z budynków towarowych lub przez handel LUB Przekaż xx towarów do skarbca gildii i wydaj xx punktów rozwoju.
  12. Wygraj xx bitwy bez przegranej LUB przekaż xx towarów do skarbca gildii.
  13. Zbuduj 7 dekoracji i zmotywuj/odrestauruj 30 budynków innych graczy LUB zbierz xx zaopatrzenia.
  14. W budynku produkcyjnym zakończ 4-godzinną produkcję xx razy i zapłać xx wybranych towarów z twojej epoki LUB xx towarów z poprzedniej epoki.
  15. Zrekrutuj 3 jednostki z twojej epoki LUB 4 jednostki z poprzedniej epoki i zapłać xx wybranych towarów z twojej epoki LUB xx wybranych towarów z poprzedniej epoki.
  16. W budynku produkcyjnym zakończ 15-minutową produkcję xx razy i zbierz xx monet.
  17. Zbuduj 1 budynek produkcyjny ze swojej epoki LUB zbuduj 2 budynki produkcyjne z poprzedniej epoki i zapłać xx zaopatrzenia.
  18. Rozwiąż te umiarkowane negocjacje LUB rozwiąż 5 konfliktów na WG. i zapłać xx monet.
  19. Wydaj 500 srebrników w tawernie LUB kup 10 punktów rozwoju oraz zakończ xx razy jednogodzinną produkcję w budynku produkcyjnym.
  20. Przeszpieguj prowincję LUB pokonaj tę dużą armię.

  21. Wymień 2 przedmioty w budynku handlarza antykami LUB w budynku produkcyjnym zakończ 8-godzinną produkcję xx razy i zbierz xx zaopatrzenia.
  22. Wygraj xx bitew LUB w budynku produkcyjnym ukończ 24-godzinną produkcję xx razy.
  23. Zbierz xx towarów z budynków towarowych lub przez handel LUB przekaż xx towarów do skarbca gildii i zdobądź xx zadowolenia.
  24. Odwiedź 15 tawern znajomych LUB pokonaj tę małą armię oraz zmotywuj/odrestauruj 45 budynków innych graczy.
  25. Rozwiąż te umiarkowane negocjacje LUB pokonaj xx jednostek i zapłać xx zaopatrzenia.
  26. Zdobądź xx sektorów poprzez walke LUB przekaż xx towarów do skarbca gildii.
  27. Zbierz 3 zdarzenia losowe LUB wymień 2 przedmioty w budynku handlarza antykami i zbierz xx towarów z budynków towarowych lub handlując.
  28. Pokonaj tę małą armię LUB rozwiąż te umiarkowane negocjacje i zapłać xx wybranych towarów z twojej epoki LUB zapłać xx wybranych towarów z poprzedniej epoki.
  29. Zbuduj 1 budynek towarowy ze swojej epoki LUB zbierz xx towarów, np. z budynków towarowych lub handlując i zbierz xx monet.
  30. Zdobądź prowincję LUB rozwiąż 12 konfliktów na WG.

  31. Ukończ 15 produkcji w budynkach produkcyjnych z poprzedniej epoki LUB ukończ 18 produkcji w budynkach produkcyjnych z poprzedniej epoki i wydaj xx punktów rozwoju.
  32. Pokonaj xx jednostek LUB przekaż xx towarów do skarbca gildii.
  33. Aktywuj dwie premie w tawernie LUB pokonaj tę średniej wielkości armię i zapłać xx zaopatrzenia.
  34. Zakończ 4-godzinną produkcję xx razy w budynku produkcyjnym i kup 3 punkty rozwoju.
  35. - W tym evencie nie ma już skrzyń niespodzianek i w ogóle ich już nie będzie!

    Zadania dzienne:
  1. Zrekrutuj 3 jednostki ze swojej epoki LUB zrekrutuj 4 jednostki z poprzedniej epoki.
  2. Zbierz xx towarów z budynków towarowych lub przez handel LUB przekaż xx towarów do skarbca gildii i zbierz xx zaopatrzenia.
  3. Wygraj xx bitew LUB zbierz 1200 srebrników w tawernie i wydaj xx punktów rozwoju.
  4. Pokonaj tę średniej wielkości armię LUB rozwiąż te umiarkowane negocjacje , w budynkach produkcyjnych zakończ 15-minutową produkcję xx razy.
  5. Wymień 4 przedmioty w budynku handlarza antykami LUB w budynku produkcyjnym zakończ 4-godzinną produkcję xx razy.
  6. Zrekrutuj 5 jednostek ze swojej epoki LUB rozwiąż te umiarkowane negocjacje i zapłać xx zaopatrzenia.
  7. Pokonaj tę średniej wielkości armię LUB zbierz 2000 srebrników w tawernie i zapłać xx wybranych towarów z twojej epoki LUB Zapłać xx wybranych towarów z poprzedniej epoki.
  8. W budynku produkcyjnym zakończ jednogodzinną produkcję xx razy i zbierz xx monet.
  9. Wygraj 7 walk LUB Zdobądź (1–2) sektory poprzez negocjacje.
  10. Wydaj 400 srebrników w tawernie LUB W budynku produkcyjnym ukończ 24-godzinną produkcję xx razy i kup 5 punktów rozwoju.

  11. Pokonaj jednostek xx LUB rozwiąż te złożone negocjacje.
  12. Zbierz 3 zdarzenia losowe LUB odwiedź 15 tawern znajomych i zakończ 5-minutową produkcję xx razy.
  13. Zbuduj 1 budynek produkcyjny ze swojej epoki LUB 2 budynki produkcyjne z poprzedniej epoki i wydaj xx punktów rozwoju.
  14. Zbuduj 1 budynek kulturowy ze swojej epoki LUB zbuduj 2 budynki kulturowe z poprzedniej epoki i zdobądź xx ludności.
  15. Wygraj xx bitew bez przegranej LUB rozwiąż te umiarkowane negocjacje i zapłać xx monet.
  16. Przekaż xx towarów do skarbca gildii LUB zakończ 8-godzinną produkcję xx razy.
  17. Zapłać xx wybranych towarów ze swojej epoki LUB zapłać xx wybranych towarów z poprzedniej epoki i zbuduj 1 budynek produkcyjny ze swojej epoki LUB Zbuduj 2 budynki produkcyjne z poprzedniej epoki.
  18. Wykup dwie premie w tawernie LUB wygraj xx bitew bez przegranej i zapłać xx zaopatrzenia.
  19. Zbuduj 1 budynek towarowy ze swojej epoki LUB zbierz (xx towarów z budynków towarowych lub handlując oraz zakończ 4-godzinną produkcję xx razy w budynkach produkcyjnych.
  20. Wymień 3 przedmioty w budynku Handlarza Antykami LUB w budynku produkcyjnym zakończ 8-godzinną produkcję xx razy i zapłać xx wybranych towarów ze swojej epoki LUB zapłać xx wybranych towarów z poprzdniej epoki.

  21. Pokonaj xx jednostek LUB rozwiąż te umiarkowane negocjacje.