Wieczory z Robsonem

© Robson Halloween 2022
Halloween Event 2022

27 październik - 16 listopad - 2022

Straszne wesołe miasteczko powróci do Waszych miast z nowymi gośćmi. Mgła spowija cały teren, a ciarki przebiegają po plecach, gdy wchodzisz do znajomych budynków. Choć wiele wskazuje na podobieństwa do wcześniejszych lat, czeka na Was również kilka niespodzianek, a także wiele smakołyków!.

Event zawiera 30 zadań szybkich oraz 21 zadań dziennych.
(po niżej zostały rozpisane)
.

Budynek główny rozwijamy do poziomu 12 (5x4)

Na początek urzyj baneru eventowego aby rozpocząć zabawę.

    Gdy otworzysz okno eventowe, u góry po lewej znajdziesz:
  • 250 - pokazuje liczbę kart, które obecnie posiadasz - braknie kart , nie ma problemu , zawsze możesz je dokupić stukając w .
    • Po niżej znajdziesz:
    • Świeca - odsłania tylko jedno miejsce, pole.
    • Laterka - odsłania wszystkie pola pionowe.
    • Lampion - odsłania dziewięć pól (góra, dół, lewa, prawa).
    • Kula - polazuje wszystki ukryte nagrody chociaż one są jeszcze spowite mglą.
    • - mało przedmiotów? - możesz zawsze je dokupić.
  • Następne nagrody musisz zebrać 20 żarówek aby odblokować nagrodę
  • Nagroda dnia w każdym dniu będziesz miał szanse wygrać nagrodę , która jest obok pokazana
    nie odpowiada Tobie nagroda losujesz następną.
  • Kalendarz - Codzienne naklejki, które można wykorzystać w kalendarzu z nagrodami, co jest nowością w tegorocznym evencie! Każda naklejka jest unikalna i otworzy jedno z 21 miejsc w kalendarzu, a każde z nich zawiera inną nagrodę!.
W evencie mozemy spotkać trzy kategorie Dyń
Czarodziejskie, Tradycyjne, Zgniłe .
Czarodziejskie Dynie
Dynia nazwa Dyni nagrody Dyni
czarodziejska Dynia planów
  • codzienna oferta
  • plan obserwatorium
  • dwa plany
  • jeden plan
czarodziejska Dynia przedmiotów
  • codzienna oferta
  • zestaw do ulepszania
  • przechowaj budynek
  • skrzynia premi
  • masowe przyspieszenie produkcji
czarodziejska Dynia prędkości
  • codzienna oferta
  • Masowa produkcja młotków 2h
  • Masowa produkcja monet 1h
  • ...
czarodziejska Dynia mądrości
  • codzienna oferta
  • 20 punktów rozwoju
  • 10 punktów rozwoju
  • 5 punktów rozwoju
Tradycyjne Dynie
Dynia nazwa Dyni nagrody Dyni
tradycyjna Dynia architekta
  • dekoracja premium
  • budynek mieszkalny
  • budynek produkcyjny
  • budynek kulturowy
tradycyjna Dynia
  • codzienna oferta
  • 100% produkcja monet
  • 100% wzrost podaży
  • 30% wzmocnienie obrony
  • 10% wzmocnienie ataku
tradycyjba Dynia z fragmentów
  • codzienna oferta
  • fragment sanktuarium wiedzy
  • fragment studni życzeń
  • fragment Wishing Well
tradycyjna Dynia medali
  • codzienna oferta
  • duża paczka medali
  • średnia paczka medali
  • mała paczka medali
Zgniłe Dynie
Dynia nazwa Dyni nagrody Dyni
zgniła Dynia wojowników
  • codzienna oferta
  • jednowtki
  • militarne
  • z Twojej
  • epoki
zgniła Dynia zasobów
  • codzienna oferta
  • bardzo dużo monet
  • bardzo dużo zaopatrzenia
  • 25 towarów
zgniła Dynia jednostek
  • codzienna oferta
  • jednostka dystansowa
  • jednostka szybka
  • jednostka ciężkozbrojna
  • jednostka altylerii
gniła Dynia mądrości
  • codzienna oferta
  • 5 punktów rozwoju
  • 2 punkty rozwoju

Zadania eventowe

    Zadania szybkie:
  1. Zapłać xx monet.
  2. Wydaj xx punktów rozwoju i zbierz xx zaopatrzenia.
  3. Pokonaj tę bardzo małą armię LUB rozwiąż tę prostą negocjację i zachwyć swoich podopiecznych.
  4. Zbuduj 1 budynek kulturowy ze swojej epoki LUB 2 budynki kulturowe z poprzedniej i kup 5 punktów rozwoju.
  5. W budynku produkcyjnym ukończ 1-godzinną produkcję xx razy i zbierz xx monet.
  6. Rekrutuj 4 jednostki ze swojej epoki LUB rekrutuj 5 jednostek w poprzedniej epoki.
  7. Zdobądź xx zadowolenia" i zbierz xx towarów z budynków towarowych lub handlując.
  8. Przekaż xx towarów do skarbca gildii LUB wydaj xx punkty rozwoju i zdobądź xx populacji.
  9. Przekaż xx towarów do skarbca gildii LUB rozwiąż te proste negocjacje i w budynku produkcyjnym ukończ 8-godzinną produkcję xx razy.
  10. Zbuduj 7 dekoracji i zbierz xx monet.

  11. Pokonaj tę średniej wielkości armię LUB rozwiąż te umiarkowane negocjacje.
  12. Zbierz 750 srebrników lub wygraj xx bitew bez przegranej i wydaj xx punktów rozwoju.
  13. Zdobądź niektóre sektory LUB w budynku produkcyjnym ukończ 24-godzinną produkcję xx razy.
  14. Zbierz xx towarów z budynków towarowych lub handlując LUB przekaż xx wybranych towarów do skarbca gildii i zbierz xx monet.
  15. Wykonaj zwiad prowincji LUB pokonaj tę dużą armię.
  16. Odwiedź 15 tawern LUB pokonaj xx jednostek i zapłać xx zaopatrzenia.
  17. W budynku produkcyjnym ukończ 15-minutową produkcję xx razy i zdobądź xx zadowolenia.
  18. Zbuduj 1 budynek produkcyjny ze swojej epoki LUB 2 z poprzedniej epoki i zapłać xx zapasów.
  19. Rozwiąż te umiarkowane negocjacje LUB wygraj xx bitew bez przegranej.
  20. Zbierz 5 prezentów LUB ukończ 10 produkcji w budynkach produkcyjnych z swojej epoki i zapłać xx monet.

  21. Aktywuj 2 wzmocnienia w tawernie LUB pokonaj xx jednostek i w budynku produkcyjnym ukończ 15-minutową produkcję xx razy.
  22. W budynku produkcyjnym ukończ 4-godzinną produkcję xx razy LUB wymień 4 przedmioty u handlarza i zbierz xx zapasów.
  23. Rozwiąż 5 WG LUB rozwiąż te umiarkowane negocjacje i zapłać xx zaopatrzenia.
  24. Zbuduj 1 budynek towarowy ze swojej epoki LUB zbierz xx towarów z budynków towarowych lub handlując i wydaj xx punktów rozwoju.
  25. Pokonaj tę małą armię LUB rozwiąż te umiarkowane negocjacje i w budynku produkcyjnym ukończ 15-minutową produkcję xx razy.
  26. Wydaj 400 srebrników w tawernie LUB "przeniknij" 4 sektory i zmotywuj lub poleruj 10 budynków innych graczy.
  27. Pokonaj tę średniej wielkości armię LUB rozwiąż te umiarkowane negocjacje.
  28. Zbuduj 3 budynki mieszkalne z swojej epoki LUB zbierz xx zaopatrzenia i zapłać xx monet.
  29. Odwiedź 15 tawern LUB zmotywuj 30 budynków innych graczy i "zbierz xx towary z budynków towarowych lub przez handel.
  30. Przekaż xx towarów do skarbca gildii LUB wydaj xx punktów rozwoju i zdobądź xx populacji.

    Zadania dzienne:
  1. Zbierz xx śrebrników lub rozwiąż te złożone negocjacje.
  2. Wygraj xx bitew LUB przekaż wybranych xx towarów do skarbca gildii i zdobądź xx populacji.
  3. Wymień 5 przedmiotów u handlarza LUB w budynku produkcyjnym ukończ 24-godzinną produkcję xx razy i wydaj xx punktów rozwoju.
  4. Pokonaj tę małą armię LUB ukończ 5 WG negocjując i zbierz xx monet.
  5. Ukończ 15 produkcji w budynkach produkcyjnych z swojej epoki LUB Ukończ 18 produkcji z poprzedniej.
  6. Zbuduj 1 budynek produkcyjny z swojej epoki LUB zbuduj 2 budynki produkcyjne z poprzedniej i wydaj xx punktów rozwoju.
  7. Wydaj 700 Srebrników LUB W budynku produkcyjnym ukończ 8-godzinną produkcję xx razy i kup 5 unktów rozwoju.
  8. pierwszy poziom WG rozwiązany LUB pokonaj tę dużą armię.
  9. Wygraj xx bitew bez porażki LUB zyskaj xx zadowolenia i zmotywuj 30 budynków innych graczy.
  10. Zbuduj 3 budynki mieszkalne ze swojej epoki LUB rozwiąż te złożone negocjacje i w budynku produkcyjnym ukończ 15-minutową produkcję xx razy.

  11. Zbierz 3 prezenty LUB Odwiedź 15 tawern przyjaciół i zapłać xx monet.
  12. Rekrutuj 5 jednostek ze swojej epoki LUB zbierz xx towarów z budynków produkcyjnych towarów lub handlując i zapłać xx zaopatrzenia.
  13. Zbuduj 2 budynki kultury z swojej epoki LUB Zbuduj 3 budynki z poprzedniej i zbierz xx zaopatrzenia.
  14. Aktywuj 2 zadania w tawernie LUB wygraj xx bitew bez przegranej i w budynku produkcyjnym ukończ 4-godzinną produkcję xx razy.
  15. Zbierz xx towarów z budynków produkcyjnych lub handlując LUB przekaż wybrane xx towary do skarbca gildii.
  16. Pokonaj tę średniej wielkości armię LUB rozwiąż te umiarkowane negocjacje i wydaj xx punktów rozwoju.
  17. Odwiedź xx tawern LUB zmotywuj xx budynków innych graczy i zapłać xx zaopatrzenia.
  18. Pokonaj xx jednostki LUB rozwiąż te złożone negocjacje.
  19. Wymień 2 przedmioty w budynku antykwariatu LUB zbierz xx towarów z budynków towarowych lub handluj i zapłać xx monet.
  20. Zbuduj 4 dekoracje ze swojej epoki LUB zbuduj 6 dekoracji z poprzedniej i w budynku produkcyjnym ukończ 8-godzinną produkcję xx razy.

  21. Wygraj xx bitew LUB rozwiąż te umiarkowane negocjacje i wydaj xx punktów rozwoju.
  22. xx
Efekt budynku końcowego * - przyszłość

* - Efekt budynku końcowego zależy od epoki, w której obecnie się znajdujesz.
- nie zgarniesz wszystkich wypisanych nagród, nagrody są losowe.

WG - wyprawy gidlijne.